Νατάσα Καζακαίου

Η Νατάσα Καζακαίου είναι απόφοιτη του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Aberystwyth της Ουαλίας με τίτλο BSc. Είναι ταυτόχρονα κάτοχος των Μεταπτυχιακών Τίτλων Μάστερ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, του Μεσογειακού Ινστιτούτου Διεύθυνσης (ΜΙΔ) και Μάστερ στην Εκπαιδευτική Διοίκηση και Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχει εργασθεί επί σειρά ετών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Κύπρου ως καθηγήτρια Πληροφορικής. Έχει συμμετάσχει σε αριθμό Ευρωπαϊκών προγραμμάτων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου διερευνώντας τα οφέλη των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Από τον Σεπτέμβριο του 2018 είναι αποσπασμένη στη  Μονάδα Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού και στον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης με σειρά καθηκόντων μεταξύ των οποίων η διατήρηση του Μητρώου Κινητής Περιουσίας του Φορέα, η τεχνολογική υποστήριξη, η διαχείριση της ιστοσελίδας του Φορέα και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι αγορές τεχνολογικού και μηχανογραφικού εξοπλισμού, η ετοιμασία σημειωμάτων, η δημιουργία και η διαχείριση των ηλεκτρονικών βάσεων δεδομένων των πιστοποιημένων προγραμμάτων, τμημάτων και ιδρυμάτων, και των επιτροπών εξωτερικής αξιολόγησης.

Έμιλυ Μούσκου

Emily Mouskou has been coordinating external programmatic and institutional evaluations within CYQAA since 2018. With an MA in Curriculum, from the Open University of Cyprus, Emily has worked in the field of Education  for 25 years as a Primary School teacher on the Public Sector. As an Education Officer at CYQAA, and in addition to the coordination of external evaluations, Emily is primarily responsible for the implementation of Council decisions and the compilation of the Agency’s Registry of Experts. Emily has attended a number of conferences and seminars in Cyprus relevant to Education.

During the last 3 academic years, she is the Agency’s Representative in  the World Federation for Medical Education (WFME) and has participated in European conferences on issues related to the provision of quality Medical Education