• Home
  • Ανακοινώσεις
  • Εκδηλώσεις
  • Σεμινάριο με θέμα: Χαρτογράφηση της μάθησης και χρήση ρουμπρίκων για την ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση (Mapping learning & using rubrics to align learning outcomes to instruction and assessment)

Σεμινάριο με θέμα: Χαρτογράφηση της μάθησης και χρήση ρουμπρίκων για την ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση (Mapping learning & using rubrics to align learning outcomes to instruction and assessment)

Ημερομηνία Σεμιναρίου: 15 Φεβρουαρίου  2024

Ώρες Διεξαγωγής: 9.00 π.μ. - 13.30 μ.μ. (EEST)

Χώρος: Ξενοδοχείο Κλεοπάτρα, Λευκωσία

Στόχος Σεμιναρίου: Υποστήριξη των διαδικασιών που προνοούνται από τη σχετική νομοθεσία για τη συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση των ιδρυμάτων ανώτερης εκπαίδευσης και των προγραμμάτων σπουδών τους.

Ομιλήτρια: Dr. Samira El Boudamoussi, ETH Zurich

Συμμετέχοντες/ουσες: Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Κύπρου που συμμετέχουν με τουλάχιστον 2 μέλη, με ιδιαίτερα επιθυμητή τη συμμετοχή του/της Προέδρου ή ενεργού  Μέλους της Επιτροπής Εσωτερικής Ποιότητας του ιδρύματός συν ένας άλλος/μία άλλη εκπρόσωπος του ακαδημαϊκού προσωπικού/ συμβουλίου/ Σχολής/ Κέντρου διδασκαλίας και μάθησης,  οι οποίοι/ες μπορούν εποικοδομητικά να οργανώσουν ενδοϊδρυματικές ενημερωτικές ημερίδες-σεμινάρια. Είναι σημαντικό οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες να γίνουν πολλαπλασιαστές των προσεγγίσεων και πρακτικών του Σεμιναρίου.

N2 qrcode 3 Xαρτογράφηση της μάθησης και χρήση ρουμπρίκων για την ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση  
(Mapping learning & using rubrics to align learning outcomes to instruction and assessment)

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής συμμετοχών: 08/02/2024


Γενικές ΠληροφορίεςΑρχείο
Πρόγραμμα Σεμιναρίου
Welcome Screen icon ppt
Mapping Learning & Using Rubrics to Align Learning Outcomes to Instruction and Assessment - Presentation Dr Samira El Boudamoussi
Selecting appropriate assessment methods according to learning outcomes
Mapping Learning: A Toolkit
Formulating competence‐oriented learning objectives
Curriculum mapping to embed graduate capabilities
Φωτογραφικό Υλικό (Photo Album) icon ie


Ομιλήτρια

Συντονίστρια
Βιογραφικό Φωτογραφία
Samira El Boudamoussi,

Η Δρ Samira El Boudamoussi είναι ειδική στην ανώτερη εκπαίδευση, με πλούσια εμπειρία σε πανεπιστημιακά ιδρύματα σε όλη την Ευρώπη. Κεντρικός τομέας της είναι η διδασκαλία, η αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών, η αξιολόγηση και η διεπιστημονική προσέγγιση στην εκπαίδευση. Αυτή τη στιγμή, ηγείται ενός προγράμματος για τον  εκσυγχρονισμό των προγράμματων σπουδών στο ETH Zurich. Στο παρελθόν, ως ανώτερη στρατηγική συνεργάτης στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη  του Imperial College του Λονδίνου, ηγήθηκε της αναθεώρησης και του επανασχεδιασμού του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Περιβαλλοντική Τεχνολογία. Προτού ενταχθεί στο Imperial College του Λονδίνου, η Samira υπηρέτησε ως παιδαγωγική σύμβουλος στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στο Université libre de Bruxelles. Είχε επίσης το ρόλο του Project Manager για το International Panel on Social Progress (IPSP), μια πρωτοβουλία που συνδιοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Princeton και το Fondation Maison des Sciences de l'Homme στο Παρίσι.

Η Samira κατάγεται από το Μαρόκο, όπου αποφοίτησε ως χημικός μηχανικός. Συνέχισε τις σπουδές της στην Ισπανία, όπου απέκτησε διδακτορικό στις επιστήμες της αγωγής. Είναι πολύγλωσση, μιλώντας βερβερικά, αραβικά, γαλλικά, αγγλικά, ισπανικά και γερμανικά.

Dr Samira El Boudamoussi is an education specialist with experience in various institutions of higher education across Europe. Her main focus is on teaching and learning in higher education, curriculum transformations, assessment, and interdisciplinary education. Currently, she is leading a curriculum development project at ETH Zurich. In her previous role as a senior strategic teaching fellow in sustainability education at Imperial College London, she led the curriculum review processes and redesign of the Master's programme in Environmental Technology.

Before joining Imperial College London, Samira El Boudamoussi worked as a pedagogical advisor in higher education at the University libre of Brussels. She also worked as a Project Manager for the International Panel on Social Progress (IPSP), a joint initiative of Princeton University and the Fondation Maison des Sciences de l'Homme in Paris.

Samira El Boudamoussi graduated as a chemical engineer from Morocco and obtained her PhD in education sciences from Spain. She speaks Berber, Arabic, French, English, Spanish, and German.


For more information:https://sfs.unisg.ch/en/personenverzeichnis/0d5bb947-453c-4046-b531-e5bfdffe5b57

Ανακοινώσεις ΦΟΡΕΑ

ΤίτλοςΗμερομηνία Δημοσίευσης
 Σεμινάριο Χαρτογράφηση της μάθησης και χρήση ρουμπρίκων για την ευθυγράμμιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση  12 Ιανουαρίου 2024

 

26 Σεπτεμβρίου 2023