• Slide1
  • Slide2
  • Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης από ΕΕΑ
    Απάντηση Ιδρύματος Ανώτερης Εκπαίδευσης
    Ανατροφοδότηση από ΕΕΑ
    Έκθεση Συμμόρφωσης Ιδρύματος
    Τελική Έκθεση Φορέα

    forms
  • Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης
    300.1.1 -  Προγραμματική Αξιολόγηση
    300.1.2 - Τμηματική Αξιολόγηση
    300.1.3 - Ιδρυματική Αξιολόγηση

    reports
  • Home
  • διπαε
  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Κοινού

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Κοινού

Ο Φορέας Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της προσπάθειάς του για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του κοινού και άλλων ενδιαφερομένων για τα θέματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του, ενημερώνει τα ακόλουθα:
  • Η Γραμματεία του Φορέα μπορεί να παρέχει πληροφόρηση, για θέματα διαδικασίας και πρακτικής, μέσω τηλεφώνου, όλες τις εργάσιμες ώρες (7:30 – 15:00).
  • Οι Λειτουργοί του Φορέα θα είναι στη διάθεση του κοινού για πληροφορίες / διευκρινίσεις, μέσω τηλεφώνου, καθημερινά μόνο μεταξύ των ωρών 13:00 - 14:30.

Επικοινωνία

Φορέας Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙΠΑΕ)
Λεωφόρος Λεμεσού 5, 2112 Λευκωσία
Tηλ.:+ 357 22504340
Φαξ.:+ 357 22504392
Ηλ. Ταχυδρομείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ώρες Εξυπηρέτησης του Κοινού:
Γραμματεία Φορέα (Θέματα Διαδικασίας και Πρακτικής): 07:30 – 15:00
Λειτουργοί Φορέα (Πληροφορίες / Διευκρινίσεις): 13:00 - 14:30

ΔΙΠΑΕ - Τοποθεσία