Σεμινάριο με θέμα: Ενεργητική Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση με επίκεντρο τον Φοιτητή / την Φοιτήτρια (Student-centered learning, teaching and assessment) 6 – 7 Σεπτεμβρίου 2022 (Αρ. 1)
|
26 Απριλίου 2022 |
Αντικατάσταση Ακαδημαϊκού Προσωπικού Ιδρυμάτων Ανώτερης Εκπαίδευσης
|
12 Απριλίου 2022 |
Ανάρτηση Στοιχείων Ακαδημαϊκού Προσωπικού στις Ιστοσελίδες των Ιδρυμάτων (Αρ. 3)
|
12 Απριλίου 2022 |
Θεματική Ανάλυση και Συστάσεις προς Ιδρύματα Ανώτερης Εκπαίδευσης
|
11 Απριλίου 2022 |
Συστάσεις για συμμόρφωση και διαδικασίες
|
08 Απριλίου 2022 |
ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 26ης Νοεμβρίου 2018 σχετικά με την προαγωγή της αυτόματης αμοιβαίας αναγνώρισης των τίτλων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κατάρτισης (2018/C 444/01)
|
17 Μαρτίου 2022 |
Μετεγγραφή Εκτοπισμένων Φοιτητών της Ιατρικής από την Ουκρανία
|
03 Μαρτίου 2022 |
Μετεγγραφή Εκτοπισμένων Φοιτητών από την Ουκρανία
|
03 Μαρτίου 2022 |
Μεταφορά Πιστωτικών Μονάδων από Προγράμματα Σπουδών Σύντομου Κύκλου (Αρ. 2)
|
02 Μαρτίου 2022 |
Μεταφορά Πιστωτικών Μονάδων από Προγράμματα Σπουδών Σύντομου Κύκλου
|
01 Μαρτίου 2022 |