• Home
  • Ανακοινώσεις
  • Ανακοινώσεις
  • Δελτίο Τύπου - Σεμινάριο με θέμα: Ενεργητική Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση με επίκεντρο τον Φοιτητή / την Φοιτήτρια (Student-centered learning, teaching and assessment) 6 – 7 Σεπτεμβρίου 2022

Δελτίο Τύπου - Σεμινάριο με θέμα: Ενεργητική Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση με επίκεντρο τον Φοιτητή / την Φοιτήτρια (Student-centered learning, teaching and assessment) 6 – 7 Σεπτεμβρίου 2022

Ο Φορέας Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙΠΑΕ), στο πλαίσιο της αποστολής του για την υποστήριξη των διαδικασιών που προνοούνται από τη σχετική νομοθεσία για τη συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση των ιδρυμάτων ανώτερης εκπαίδευσης και των προγραμμάτων σπουδών τους, διοργάνωσε επιτυχώς διήμερο Σεμινάριο με τίτλο:  Ενεργητική Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση με επίκεντρο τον Φοιτητή / τη Φοιτήτρια.

Στο σεμινάριο συμμετείχαν ως κύριες ομιλήτριες και συντονίστριες των εργαστηρίων οι καθηγήτριες – ειδικοί στη φοιτητό-κεντρική διδασκαλία και μάθηση Sabine Hoidn (University of St. Gallen και University of Zurich) και Manja Klemenčič (Harvard University), καθώς και συνεργάτες τους,  οι οποίοι συνδέθηκαν με το σεμινάριο διαδικτυακά.

Κατά την έναρξη των εργασιών του σεμιναρίου, απηύθυναν σύντομο χαιρετισμό ο Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας  και η Πρόεδρος του Συμβουλίου του ΔΙΠΑΕ. Ο Υπουργός  τόνισε ότι το θέμα της διασφάλισης της ποιότητας της ανώτερης εκπαίδευσης κατατάσσεται στα θέματα προτεραιότητας του Υπουργείου και συνεχάρη την Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο και τα Μέλη του Συμβουλίου για την ανάληψη της πρωτοβουλίας. Στη συνέχεια η Πρόεδρος αναφέρθηκε στη μεγάλη σημασία που πρέπει να δίνεται στη φοιτητοκεντρική διδασκαλία και μάθηση, αναφέροντας βασικές ασφαλιστικές δικλίδες για την επίτευξή της, οι οποίες θα εφαρμόζονταν από τις συντονίστριες.  

Στο σεμινάριο συμμετείχαν εκατό και πλέον  εκπρόσωποι όλων των ιδρυμάτων ανώτερης εκπαίδευσης οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να βιώσουν καλές πρακτικές και να εξοικειωθούν με εργαλεία και διαδικασίες, με σκοπό να  καλλιεργήσουν δεξιότητες ενίσχυσης του ρόλου του φοιτητή στη μαθησιακή διαδικασία.

Η ανατροφοδότηση από τους/τις συμμετέχοντες/ουσες για την οργάνωση και την αξία του σεμιναρίου και των παρουσιαστών ήταν πολύ θετική.

9 Σεπτεμβρίου 2022