• Home
  • Κωνσταντίνος Χρίστου

Κωνσταντίνος Χρίστου

Constantinos Christou O Κωνσταντίνος Χρίστου είναι Καθηγητής στη διδακτική των μαθηματικών στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Διετέλεσε Πρόεδρος της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, Πρόεδρος του Κυπριακού Συμβούλιου Αξιολόγησης Τίτλων Σπουδών (ΚΥ.Σ.Α.Τ.Σ.), Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης Πιστοποίησης (Σ.ΕΚ.Α.Π.) και Πρόεδρος του Επιστημονικού Συμβουλίου Κύπρου. Έχει εργαστεί ως επιστημονικός υπεύθυνος και συντονιστής σε ερευνητικά προγράμματα που επιχορηγούνται από το Πανεπιστήμιο Κύπρου, το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Είναι επίσης γνώστης του εκπαιδευτικού συστήματος της Κύπρου και είναι συντονιστής της ομάδας συγγραφή των εγχειριδίων των μαθηματικών και της επιτροπής συγγραφής των νέων αναλυτικών προγραμμάτων των μαθηματικών στην Κύπρο.

Διαθέτει πλούσιο συγγραφικό έργο με περισσότερες από 100 δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, πρακτικά διεθνών συνεδρίων και κεφάλαια σε βιβλία που εκδίδονται από διεθνείς οίκους.

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις (2010-2018)

Pittalis, M., Pitta-Pantazi, D., Christou, C. (2018). A longitudinal study revisiting the notion of early number sense: algrebraic arithmetic a catalyst for number sense development.Mathematical Thinking and Learning, 20(3), 222-247.https://doi.org/10.1080/10986065.2018.1474533

Chimoni, M., Pitta-Pantazi, D., & Christou, C. (2018). Examining early algebraic thinking: insights from empirical data. Educational Studies in Mathematics, 98(1), 57-76.

Papageorgiou, E., Christou, C., Spanoudis, G., Demetriou, A. (2016). Augmenting intelligence: Developmental limits to learning-based cognitive change. Intelligence, 56, 16-27.

Zachariades, T., Christou, C., Pitta-Pantazi, D. (2013). Reflective, systemic and analytic thinking in real numbers. Educational Studies in Mathematics, 82(1), 5 – 22, doi:10.1007/s10649-012-9413-y

Pittalis, M., Christou, C. (2013). Coding and decoding representations of 3D shapes. Journal of Mathematical Behavior, 32, 673-689. http://dx.doi.org/10.1016/j.jmathb.2013.08.004

Chrysostomou, M., Pitta-Pantazi, D., Tsingi, C., Cleanthous, E. Christou, C. (2013). Examining number sense and algebraic reasoning through cognitive styles. Educational Studies in Mathematics, 83(2), 205 – 223, doi:10.1007/s10649-012-9448-0

Kontoyianni, K., Kattou, M., Pitta-Pantazi, D., Christou, C. (2013). Integrating mathematical abilities and creativity in the assessment of mathematical giftedness. Psychological Assessment and Test Modeling, 55(3), 289-315.

Pitta-Pantazi, D., & Christou, C. (2011). The structure of prospective kindergarten teachers’ proportional reasoning. Journal of Mathematics Teacher Education, 14(2), 149 – 169. doi:10.1007/s10857-011-9175-y

Pitta-Pantazi, D., Christou, C., Kontoyianni, K., & Kattou, M. (2011). A model of mathematical giftedness: Integrating natural, creative and mathematical abilities. Canadian Journal of Science, Mathematics and Technology Education, 11(1), 39 – 54. doi:10.1080/14926156.2011.548900

Pitta-Pantazi, D., Christou, C. (2010). Spatial versus object visualisation: The case of mathematical understanding in three-dimensional arrays of cubes and nets. International Journal of Educational Research, 49(2-3), 102 – 114. doi:10.1016/j.ijer.2010.10.001

Pittalis, M., Christou, C. (2010). Types of reasoning in 3D geometry thinking and their relation with spatial abilities. Educational Studies in Mathematics, 75(2), 191-212. doi: 10.1007/s10649-010-9251-8